در حال بارگذاری
امام‌جمعه آشخانه عنوان کرد:

ادامه راه شهید جمهور با انتخاب فرد اصلح

شماره خبر : 539 - https://asreatrak.ir/short/eqKon

امام‌جمعه آشخانه گفت: امروزه بر همه مسلمانان واجب است که برای عزت نظام و اقتدار جمهوری اسلامی و تقویت امنیت کشور فرامین مقام معظم رهبری را اجرا کنند و با مشارکت بالا فرد اصلحی را انتخاب کنند که خط شهید جمهور را ادامه دهد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدجواد شریعتی نژاد در خطبه‌های نمازجمعه این هفته گفت: تقارن حوادث تیرماه با دهه امامت و ولایت و دهه ذی‌الحجه و عید قربان تا عید غدیر را به فال نیک می‌گیریم.

وی ادامه داد: امیدواریم که مردم ایران بابصیرت بالا به فرد اصلح رأی بدهند تا راه عزت و سرافرازی شهید رئیسی را بپیمایند.

امام‌جمعه آشخانه گفت: امروزه بر همه مسلمانان واجب است که برای عزت نظام و اقتدار جمهوری اسلامی و تقویت امنیت کشور فرامین مقام معظم رهبری را اجرا کنند و با مشارکت بالا فرد اصلحی را انتخاب کنند که خط شهید جمهور را ادامه دهد.

وی به دشمنی دشمنان اشاره کرد و تصریح کرد: برخی دشمنان داخلی به دشمنان ملت ایران و انقلاب سیگنال همکاری ارسال می‌کنند که شاخک‌های دشمنان را تحریک کنند و به دنبال تضعیف نظام حرکت می‌کنند. امام‌جمعه آشخانه گفت: امروز با تعالیم دین و نگرش به آموزه‌های ائمه معصومین دو قطب به‌عنوان حق و باطل داریم که طرف‌داران حق عبارت هستند از همه مردان و زنان مؤمن به انقلاب و رهبری و قانون اساسی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و همه کسانی که دنباله‌رو آرمان‌های انقلاب و شهدا هستند و به‌ویژه عدالت‌خواه و ظلم‌ستیز هستند.

وی در ادامه جبهه باطل را عنوان کرد و افزود: جبهه باطل عبارت‌اند از همه کسانی که علیه نظام توطئه و فتنه‌گری می‌کنند تا مخالفت‌کردن با انقلاب و قانون اساسی و همه آدم‌کش‌های داعشی و منافقین که دست کثیفشان تا مرفق به خون شهدا انقلاب و هشت سال دفاع مقدس و شهدا امنیت و سلامت آغشته است.

شریعتی نژاد گفت: در انتخابات تکلیف روشن است که رأی من و تو دل دوستان انقلاب و رهبر را خشنود می‌کند و یا دل دشمنان من و تو را خشنود می‌کند.

امام‌جمعه آشخانه گفت: حال که رأی من و تو این قدر در سرنوشت کشور عزیزمان تأثیرگذار است باید رأی من و تو در سبد حق ریخته شود و نه در سبد باطل باید رأی من تو چشم دشمنان انقلاب و شهدا را کور و قلبش را پاره کند. نه اینکه رأی من و تو باعث شادی و جشن دشمنان حق گردد.

وی ادامه داد: من رأی می‌دهم به فرد اصلح تا نیروهای مؤمن، مجاهد، و مقاومت را خوشحال کنم و دشمنان را زمین‌گیر و خوار و ذلیل کنیم.


انتهای خبر/صدیقی

0 نظر

ارسال نظرات